مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-04پزشكي

سویه امیکرون هنوز به مازندران نرسیده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هنوز سویه جدید کرونا در استان مشاهده نشده است، خواستار توجه ویژه به پروتکل های بهداشتی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نام امیکرون در استان گزارش و مشاهده نشده است، جهش این ویروس را بسیار بالا ذکر کرد و خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی برای مهار این بیماری شد.

وی با انتقاد از روند کاهشی رعایت پروتکل های بهداشتی در استان، عادی انگاری را سبب اوج گرفتن بیماری دانست و گفت: در حال حاضر وضعیت سه شهرستان نور، گلوگاه و رامسر زرد و بقیه شهرها آبی است.

موسوی با اظهار اینکه 80 درصد دانش آموزان واکسن خود را کامل دریافت کردند، شمار دانش آموزان بالای 12 سال را 212 هزار نفر بیان کرد و گفت: 96 درصد نیز دوز اول واکسن را تزریق کردند.

ناصر عمادی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با بیان اینکه 10 درصد از سالمندان دوز سوم واکسن را دریافت کردند، افزود: در مجموع 72 درصد از جمعیت تحت پوشش دوز کامل واکسن را تزریق کردند.

وی با اظهار اینکه باید به سلامت دانش آموزان در مدارس توجه شود، افزود: از نظر واکسن کمبودی در استان وجود ندارد و از واکسن نزده ها تقاضا می شود نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سویه امیکرون هنوز به مازندران نرسیده است

سویه امیکرون هنوز به مازندران نرسیده است