مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-04سياسي

پروژه مناسب سازی بوستان اوستا در منطقه13 افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، دکتر محمد هادی علی احمدی گفت: تلاش شهردار محترم کلانشهر تهران بر این است تا با مناسب سازی و استاندارد سازی فضا های شهری به عنوان یکی از شاخصه های سنجش عدالت در شهر، - به منظور گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت، پروژه مناسب سازی بوستان اوستا افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، دکتر محمد هادی علی احمدی گفت: تلاش شهردار محترم کلانشهر تهران بر این است تا با مناسب سازی و استاندارد سازی فضا های شهری به عنوان یکی از شاخصه های سنجش عدالت در شهر، کمبود ها را به حداقل برساند.

او افزود: آشنایی افراد جامعه با موانع پیش روی افراد دارای معلولیت و فراهم کردن زمینه مشارکت برای تحقق مناسب سازی کالبدی و فرهنگی در جامعه، از مواردی است که حضور این قشر از جامعه در سطح شهر و استفاده آن ها از امکانات شهری را تسهیل می کند.

شهردار منطقه13 با بیان اینکه سالانه اقداماتی برای رفع مشکلات تردد معلولان انجام می گیرد، گفت: همسطح سازی پیاده رو با سواره رو، نصب آسانسور و بالابر ویژه افراد دارای معلولیت، تعریف مسیر هدایت نابینایان، نصب میله های دست انداز (هندریل)، نصب رمپ استاندارد، احداث و اصلاح سرویس های بهداشتی و نصب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مناسب سازی بوستان اوستا در منطقه13 افتتاح شد

پروژه مناسب سازی بوستان اوستا در منطقه13 افتتاح شد