مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-04پزشكي

واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها عاملی موثر برای مقابله با کرونا است


توجه به دو رفتار مهم سلامتی، یعنی واکسیناسیون در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تاثیر بسزایی در پیشگیری از ابتلا، - شیراز - سرپرست علوم پزشکی شیراز گفت:توجه به دو رفتار مهم سلامت یعنی واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تاثیر بسزایی در پیشگیری از ابتلا به کرونا، بستری و مرگ ناشی از این ویروس دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر فارس با اشاره به سویه جدید کروناویروس در آفریقای جنوبی و ورود احتمالی آن به کشور که با نگرانی هایی همراه بوده است، گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس در جهان، سویه های بسیاری از این نوع ویروس منتشر شد، اما یافته ها نشان می دهد راهکار محافظتی مهم در برابر تمامی این سویه ها، رعایت شیوه نامه های بهداشتی به همراه واکسیناسیون همگانی است.

دریافت به موقع واکسن کرونا در گروه افراد بالای 12 سال استان، دیگر تاکید سرپرست دانشگاه بود که در این زمینه افزود: توجه به دو رفتار مهم سلامتی، یعنی واکسیناسیون در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تأثیر بسزایی در پیشگیری از ابتلاء، بستری و مرگ ناشی از کرونا دارد.

او اظهار کرد: لازمه موفقیت در برنامه های مدیریت و کنترل کروناویروس، مشارکت فعالانه، همراهی و هم افزایی بیشتر مردم در انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی در برابر این بیماری است که می تواند شدت چرخش و انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها عاملی موثر برای مقابله با کرونا است

واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها عاملی موثر برای مقابله با کرونا است