مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-04سياسي

هنرواره ملی «صد سال در اوج افتخار» در گیلان برگزار می شود


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان گفت: هنرواره ملی «صد سال در اوج افتخار» به مناسبت صدمین سالگرد شهادت «میرزا کوچک» در گیلان برگزار می شود.

- ، محمد لطیفی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در طول تاریخ حضور اسوه و الگوهای استکبارستیزی بسیاری داشته ایم، اظهار کرد: این الگوها در حوزه های مختلف علمی، دینی، نظامی درصدد دفاع از آرمان های مقدس اسلام و میهن هستند.

لطیفی با بیان اینکه میرزا کوچک یکی از این الگوها است، افزود ادامه داد: میرزا کوچک به مبارزه با جبهه استکبار پرداخت و تلاش کرد تا بتواند نظامی مبتنی بر دین و شریعت پایه گذاری کند.

وی اضافه کرد: به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی و به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با ابعاد شخصیتی و اهداف نهضت جنگل، هنرواره ملی صد سال در اوج افتخار برگزار می شود.

لطیفی با اشاره به توصیف رهبر انقلاب از قیام سردار جنگل، بیان کرد: میرزا کوچک مینیاتوری از نهضت جمهوری اسلامی را بنا گذاشت لذا آشنایی نسل جوان و آینده سازان انقلاب اسلامی با این مبارزان و اسوه ها مهم و ضروری است.

وی به محورهای این هنرواره ملی اشاره کرد و گفت: تولید اثر با موضوع اسطوره استکبار ستیزی، میرزا کوچک خان جنگلی محور اصلی این مسابقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرواره ملی «صد سال در اوج افتخار» در گیلان برگزار می شود

هنرواره ملی «صد سال در اوج افتخار» در گیلان برگزار می شود