مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-04دانش

مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی امروز به پایان می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ بر اساس مصوبه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی، کسانی که نمره حد نصاب را کسب کرده اند (50 درصد نمره خام قابل کسب) مجاز به انتخاب رشته-محل هستند و گزینش دانشجو در هر یک از رشته های آزمون دستیاری دندانپزشکی، - نتایج سی و پنجمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی روز هفتم آذر بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت و مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان تا آخر وقت امروز، 13 آذرماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ بر اساس مصوبه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی، کسانی که نمره حد نصاب را کسب کرده اند (50 درصد نمره خام قابل کسب) مجاز به انتخاب رشته-محل هستند و گزینش دانشجو در هر یک از رشته های آزمون دستیاری دندانپزشکی، بر اساس نمره کل تراز به درصد (ویژه همان رشته تخصصی) مندرج در کارنامه، سهمیه و اولویت انتخاب رشته محل که توسط خود داوطلب تعیین شده، انجام خواهد شد.

بر این اساس داوطلب موظف است بر اساس نمره کل تراز اکتسابی، ظرفیت موجود در رشته امتحانی و علاقه شخصی نسبت به انتخاب رشته محل تحصیل خود اقدام کند.

در صورتی که پذیرفته شده دوره های دستیاری دندانپزشکی در زمان تعیین شده ثبت نام نکرده یا پس از ثبت نام نسبت به شروع دوره اقدام نکند، منصرف از تحصیل محسوب شده و به مدت دو سال از شرکت در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی امروز به پایان می رسد

مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی امروز به پایان می رسد