مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:302021-12-04سياسي

جدیدترین اثر حجت الاسلام انصاریان فاطمیه روانه بازار می شود


به همت مرکز نشر دارالعرفان کتاب «رساله سیر و سلوک» جدیدترین اثر عرفانی حجت الاسلام انصاریان همزمان با آغاز ایام فاطمیه روانه بازار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدمحمدجواد حسینی اشکوری، مدیر انتشارات مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان اظهار داشت: رساله سیر و سلوک جدیدترین اثر عرفانی حجت الاسلام حسین انصاریان به منظور تسهیلِ دسترسی جوانان علاقه مند شیعه به توصیه های الهی و معارف سودمند قرآن کریم و ائمه طاهرین علیهم السلام در 6 محور گردآوری، تنظیم و ارائه شده است.

وی افزود: از جمله ویژگی های این رساله، می توان به نگارش براساس مقتضیات زمان، دوری از پیچیدگی در کلمات و جملات و سهولت در کاربرد و عملی ساختن دستورات اشاره کرد.

حسینی اشکوری محورهای اصلی این رساله را تهذیب و پالایش قلب از رذایل و آلودگی ها، تزیین قلب به معرفت خدا و دانش، تزیین قلب به عشق و محبت، انجام عبادات ظاهری و باطنی، هجرت و جهاد ملکوتی و همچنین گفتاری پیرامون موانع سلوک بیان کرد.

 مدیر انتشارات مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان با اشاره به برخی مطالب خواندنی این کتاب گران سنگ بیان داشت: انسان برترین مخلوق الهی ، هدف اساسی خداوند از آفرینش انسان ، قلب تجلی گاه عنایت الهی به انسان ، بهترین قلب ها از دیدگاه امام علی(ع) ، تصفیه قلب، شرط نخست سلوک ، آرامش دل در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین اثر حجت الاسلام انصاریان فاطمیه روانه بازار می شود

جدیدترین اثر حجت الاسلام انصاریان فاطمیه روانه بازار می شود