مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-04ورزشي

میلاد وزیری: فدراسیون تیروکمان تصمیمی برای استفاده از من ندارد


تنها کماندار ایران در بازی های المپیک توکیو در مورد غیبتش در اردوی تیم ملی ریکرو و ادامه دار بودن آن گفت: مبنای کار فدراسیون این است که از من استفاده نکند، - خودم هم اصراری ندارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمطرح و بر این تاکید شد که وضعیت میلاد وزیری برای ادامه همکاری با فدراسیون تیروکمان و تیم ملی ریکرو مشخص نیست.

این کماندار در واکنش به این گزارش دلیل عدم حضورش در اردوی تیم ملی را عنوان کرد و گفت: مبنای کار فدراسیون این است که از من استفاده نکند اگر چه خودم هم اصراری به حضور در تیم ملی ندارم.

مروری بر چالش های سال های گذشته میلاد وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن مروری کوتاه با چالش هایی که طی سال های گذشته در دوره مدیریت قبلی فدراسیون تیروکمان با آنها مواجه شده بود، گفت: بعد از المپیک ریو که به خاطر خیلی از مشکلات و کارشکنی ها نتوانستم برای آن کسب سهمیه کنم ماه ها از فدراسیون و برنامه هایش دور بودم تا اینکه با تشخیص کمیته ملی المپیک و تصمیم مدیریت فعلی فدراسیون دوباره به عرصه بازگشتم و خدارو شکر توانستم برای دومین بار هم سهمیه المپیک را بگیرم.

قبل از المپیک با مشکلاتی دست و پنجه نرم کردم وی با بیان اینکه بعد از کسب سهمیه المپیک و تا زمان اعزام به توکیو با مشکلاتی از حیث تجهیزات، اردو و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلاد وزیری: فدراسیون تیروکمان تصمیمی برای استفاده از من ندارد

میلاد وزیری: فدراسیون تیروکمان تصمیمی برای استفاده از من ندارد