مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-04سياسي

حل قانونی مشکل جراید فارس در حوزه مالیاتی


مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس از حل قانونی مشکل جراید استان در حوزه مالیاتی خبر داد و گفت: رسانه ها در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند و سیاست ما حمایت قانونی از آنها است.

- هادی بستام شنبه 14 آذر با اشاره به برگزاری جلسه ای با حضور معاون اقتصادی استاندار فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور مالیاتی استان و مدیران جراید در استانداری فارس، به خبرنگاران گفت: یکی از موضوعاتی که در هفته های اخیر برای روزنامه های محلی استان فارس باعث ایجاد دغدغه فکری شده بود به موضوع پرداخت مالیات های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده باز می گردد.

او افزود: بر اساس بند ل ماده 139 قانون مالیات های مستقیم فعالیت های انتشاراتی و مطبوعاتی و قرآنی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه های ذی ربط، فرهنگی و هنری که به موجب مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت انجام فعالیت های موضوع همان مجوز انجام می شود، به شرط تسلیم اظهارنامه مالیاتی و انجام تکالیف قانونی در موعد مقرر، معاف است و امور مالیاتی با اجرای تمهیداتی در اجرای این قانون همکاری می کند.

بستام در ادامه از دستور ویژه و پیگیری معاون اقتصادی استاندار فارس برای حل قانونی مشکل جراید مکتوب فارس در حوزه مالیاتی خبر داد و افزود: با پیگیری های انجام شده اداره کل امور مالیاتی نمایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل قانونی مشکل جراید فارس در حوزه مالیاتی

حل قانونی مشکل جراید فارس در حوزه مالیاتی