مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:502021-12-04پزشكي

دبیرخانه دائمی استارت آپ های فناوری های توانبخشی و سلامت اجتماعی دایر می شود


قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از دایر شدن دبیرخانه دائمی استارت آپ های فناوری های توانبخشی و سلامت اجتماعی به عنوان حامی رسمی استارت آپ ها این حوزه خبر داد.

- به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، دکتر حمیدرضا خرم خورشید در سومین رویداد ملی استارت اپ فناوری توانبخشی افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان گفت: ارتقای سطح خدمات بهداشتی و دانش پزشکی، سبب بقای نوزادان دارای معلولیت، افزایش تصادفات باعث رشد جمعیت افراد دارای معلولیت و ارتقای سطح خدمات سلامت سالمندان و افزایش امید به زندگی آنان و روند رو به رشد جمعیت سالمندان را در پی دارد.

وی افزود: تمام این موارد نشان می دهند که جمعیت نیازمند به خدمات توانبخشی و سلامت اجتماعی روز به روز در حال گسترش است.

خرم خورشید تاکید کرد: برای پاسخگویی به نیاز این جمعیت گسترده که رو به رشد است، توسعه فناوری های توانبخشی، ضرورت اجتناب ناپذیری است که از طریق استارت آپ های فناوری این حوزه، تحقق پیدا می کند و دبیرخانه دائمی استارت آپ های فناوری توانبخشی و سلامت اجتماعی، حامی رسمی این استارت آپ ها در سراسر کشور خواهد بود.

معاون تحقیقات دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی درباره وضعیت فناوری بویژه فناوری های توانبخشی در کشور گفت: اساسا، پژوهش و تحقیقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه دائمی استارت آپ های فناوری های توانبخشی و سلامت اجتماعی دایر می شود

دبیرخانه دائمی استارت آپ های فناوری های توانبخشی و سلامت اجتماعی دایر می شود