مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:102021-12-04سياسي

پیام تسلیت حسن روحانی به مناسبت درگذشت مرحوم سیدرضی شیرازی


رییس جمهوری پیشین کشورمان، طی پیامی ارتحال عالم ربانی و فقیه اهل بیت علیهم السلام، آیت الله حاج آقا رضی شیرازی (رضوان الله علیه) را تسلیت گفت.

- رییس جمهوری پیشین کشورمان، طی پیامی ارتحال عالم ربانی و فقیه اهل بیت علیهم السلام، آیت الله حاج آقا رضی شیرازی (رضوان الله علیه) را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح ذیل است: انا لله و انا الیه راجعون اذا ماتَ المؤمن الفقیه ثلُمَ فی الاسلام ثُلمه لا یَسُدّها شیء ضایعه رحلت عالم و مجاهد پارسا، حضرت آیت الله سیدرضی شیرازی، موجب تأثر خاطر فراوان گردید.

این اندیشمند و استاد مبرز حوزه های علمیه، سالیان متمادی از عمر پربرکت خود را وقف آموزش و ترویج علوم و معارف اسلامی کرد و منشا تألیف آثار متعدد و ارزشمند دینی شد و همواره خدمات و همراهی های او با نهضت امام خمینی(ره) در یاد و خاطر ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه را به حوزه های علمیه، علمای اعلام، شاگردان، ارادتمندان و به ویژه خاندان بزرگوار آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت حسن روحانی به مناسبت درگذشت مرحوم سیدرضی شیرازی

پیام تسلیت حسن روحانی به مناسبت درگذشت مرحوم سیدرضی شیرازی