مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-04سياسي

حرف دل خبرنگار معلول گچسارانی/با ویلچر هم می توان گوش شنوا و زبان گویای مردم بود


خبرنگار معلول گچسارانی مانند همه همکاران خبرنگار خود برای رفع مشکلات مردم شبانه روز تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران؛ روز جهانی معلول هر ساله بهانه ای است برای یادآوری صبر و استقامت افرادی که توانستند با ایستادگی در مقابل مشکلات به جامعه نشان داده اند که خواستن، توانستن است.

معلولان افرادی هستند که بر اثر نقص جسمی یا ذهنی، اختلال قابل توجهی به طور مستمر بر سلامت و کارایی عمومی، و یا در شئون اجتماعی، اقتصادی و حرفه ای آنها به وجود می آید، به طوری که این اختلال از استقلال فردی، اجتماعی و اقتصادی وی بکاهد.

معلولان باید فرصت داشته باشند تا استعدادهای خود را رشد داده و شد باید در مقابل معلولان همگی احساس مسئولیت داشته باشیم و بار سنگین رسیدگی به مشکلات آنان را فقط برعهده شخص، نهاد یا سازمان خاصی قرار ندهیم.

برای داشتن یک زندگی سرشار از آرامش، به فکر کسانی که در کنارشان زندگی می کنیم باشیم و این نکته را فراموش نکنیم که شاید روزی ما نیز طعم معلولیت را بچشیم.

معلولی که با تلاش خود خط بطلان بر محدودیت ها کشید امین کاییدی شادگان یکی از معلولین موفق کهگیلویه و بویراحمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: من مدیر سایت خبری کرونا نیوز متولد 1359شهرستان گچساران هستم که توانستم با توکل بر خدا و اراده آهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف دل خبرنگار معلول گچسارانی/با ویلچر هم می توان گوش شنوا و زبان گویای مردم بود

حرف دل خبرنگار معلول گچسارانی/با ویلچر هم می توان گوش شنوا و زبان گویای مردم بود