مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 04:052021-12-04سياسي

استفاده از ظرفیت بسیج برای کمک به تنظیم بازار کالاهای اساسی


رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: استفاده از ظرفیت بسیج برای کمک به تنظیم بازار کالاهای اساسی و نظارت باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا در نشست شورای قضایی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هرساله با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال نظارت بر بازار کالاهای اساسی و پرمصرف به منظور توزیع مناسب این کالاها و پیشگیری از گران فروشی و احتکار بیشتر احساس می شود و سازمان های نظارتی باید نظارت خود را برای کمک به تنظیم بازار کالاهای اساسی و نظارت باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

رییس شورای قضایی استان ادامه داد: تنظیم بازار کالاهای اساسی یکی از ماموریت های مهم دولت به شمار می رود و از سویی از مطالبات مهم و اصلی مردم از دولت نیز محسوب می شودو اگر ما در انجام وظایف خود کوتاهی کنیم در حق مردم ظلم کرده ایم.

 مصطفوی نیا در خصوص بهره مندی مردم استان از نعمت گاز اظهار داشت : با توجه به افزایش تزریق لوله گاز به استان برخی از شهروندان به دلایلی از این نعمت استفاده نمی کنند و باید با تحقیقات میدانی مشخص شود علت عدم بهره مندی مردم از گاز چیست.

وی ادامه داد: برای بهره مندی مردم از نعمت گاز باید چاره اندیشی شود و دلایل آن بررسی و اگر بعلت فقر مردم نمی توانند از این خدمت استفاده کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بسیج برای کمک به تنظیم بازار کالاهای اساسی

استفاده از ظرفیت بسیج برای کمک به تنظیم بازار کالاهای اساسی