مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 03:552021-12-04دانش

ورشکسته ها یک قدم به موفقیت نزدیک ترند!


جوان 30 ساله ابهری پس از شکست در شغل قبلی با پشتکار و اراده خود حالا با تولید کفش گام های موفقیت را در کارگاه تولید کفش می پردازد و برای چند جوان هم شغل ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، امروزه یکی از انگیزه های جوانان برای کسب علم و دانش و گذراندن مدارج عالی، یافتن شغل و درآمد مناسب است، اما بررسی پیرامون مشاغل زیادی وجود دارد که می توان با حداقل ها شروع کرد و از منافع آن برخوردار شد.

واقعیت اینکه در شرایط کنونی رفتن به دانشگاه و طی مدارج علمی، تنها مسیر اشتغال و کسب درآمد نیست و بسیاری خود دست به کار شدند و به کمک ذوق و سلیقه ای که داشتند، کسب و کاری فراهم کرده و به واسطه آن درآمد کسب می کنند.

البته کارآفرینی پس از شکست شرایط خاص خودش را دارد، هر چند قبول داریم که ضررهای مالی سخت است و در اکثر موارد آنقدر سنگین که نمی توان از زیر آن کمر راست کرد، اما اگر هر بار، هر کارآفرینی شکست می خورد، بدون پرسیدن هیچ سوالی یا درس گرفتن از اشتباهاتش تسلیم می شد، دیگر اثری از ده ها و صدها کارآفرین موفق دنیا که آوازه اسمشان را کمتر کسی نشنیده است، باقی نمی ماند.

 تمام کارآفرینان موفق و بزرگ در طول مسیر طعم ورشکستگی را چشیده اند، چه شرایط این شکست مالی را به آنها تحمیل کرده و یا خود یک تنه مقصر این شکست اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورشکسته ها یک قدم به موفقیت نزدیک ترند!

ورشکسته ها یک قدم به موفقیت نزدیک ترند!