مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 22:402021-12-03اجتماعي

تاثیر منفی آلودگی هوا بر حیات وحش/ شرایط جوی برای سرشماری مناسب نیست


رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، تاریخ طبیعی و ذخائر ژنتیکی تهران ضمن اشاره به تاثیرات منفی آلودگی هوا بر حیات وحش گفت: شرایط آب و هوایی برای ادامه سرشماری زمستانه مناسب نیست و منتظر بهتر شدن شرایط هستیم.

- رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، تاریخ طبیعی و ذخائر ژنتیکی تهران ضمن اشاره به تاثیرات منفی آلودگی هوا بر حیات وحش گفت: شرایط آب و هوایی برای ادامه سرشماری زمستانه مناسب نیست و منتظر بهتر شدن شرایط هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اواخر آبان ماه بود که محمد کرمی از آغاز سرشماری حیات وحش استان تهران با هدف بررسی پویایی جمعیت گونه ها، نسبت جنسیتی و میزان زاد و ولد همچنین وضعیت زیستگاه ها خبر داد اما به گفته او به علت شرایط نامساعد جوی این کار تاکنون تنها در یک منطقه انجام شده است.

محمد کرمی - رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، تاریخ طبیعی و ذخائر ژنتیکی استان تهران در گفت و گو با ایسنا اضافه کرد: چندهفته ای از شروع سرشماری در بخش هایی از قسمت های محافظت شده البرز مرکزی که در تهران قرار دارد شامل ارتفاعات شمشک و دربندسر و قسمت های شمالی شمیرانات می گذرد ولی با توجه به تغییر وضعیت آب و هوایی، شرایط برای ادامه سرشماری حیات وحش سایر مناطقه مناسب نیست و منتظر بهبود شرایط هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر منفی آلودگی هوا بر حیات وحش/ شرایط جوی برای سرشماری مناسب نیست

تاثیر منفی آلودگی هوا بر حیات وحش/ شرایط جوی برای سرشماری مناسب نیست