مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 20:002021-12-03سياسي

تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت حاج نورالدین حیدری


دکتر محسن رضایی با صدور پیامی درگذشت عالم مجاهدحجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ نورالدین حیدری نمایندهءامام خمینی درسپاه کردستان در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

- دکتر محسن رضایی با صدور پیامی درگذشت عالم مجاهدحجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ نورالدین حیدری نمایندهءامام خمینی درسپاه کردستان در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، متن پیام تسلیت معاون اقتصادی رییس جمهور به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون عالم مجاهد و فاضل خدوم، حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ نورالدین حیدری، پس از عمری مجاهدت و ایثار در راه خدا، به فرزند شهیدش ملحق شد.

آن عالم وارسته، حقیقتا در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن تا به امروز ، در عرصه خدمت به نظام اسلامی، از هیچ تلاشی مضایقه نکرد.

فقدان این ابوالشهید را به محضر مقام معظم رهبری ، عموم دوستان، ارادتمندان و بازماندگان و به ویژه به بیت شریف و داغدار ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه قادر متعال برای روح والای آن مجاهد خستگی ناپذیر، حشر با سالار شهیدان و برای مصیبت دیدگان، صبر و اجر، طلب میکنم.

محسن رضایی 12 آذر 1400


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت حاج نورالدین حیدری

تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت حاج نورالدین حیدری