مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 19:202021-12-03سياسي

ساختمان ها در گناوه برای معلولان مناسب سازی شود


در صدور مجوز ساخت و سازهای ساختمانی و بخش های اداری و تجاری گناوه، فراهم شدن بستر لازم برای دسترسی آسان معلولان در محیط شهری مدنظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی صفری عصر جمعه در آیین افتتاح پارک پارالمپیک گناوه به مناسبت روز جهانی معلولان اظهار داشت: نقش معلولان در جامعه نقش بی بدیل و ارزشمند است و علیرغم مشکلاتی جسمانی دارای اراده قوی برای غلبه بر مشکلات و انجام کارها هستند.

فرماندار گناوه افزود: معلولان با اراده قوی که خداوند به آنها عطا کرده است اگر چه در ظاهر دارای نقصی در اعضا هستند با تلاش و نیروی اراده قوی موفقیت های زیادی کسب کرده اند و بسیاری از کارهای غیرممکن را ممکن می کنند که الگوهای رفتاری و اخلاقی و بهره گیری از توانمندی برای همه ما هستند.

فرماندار گناوه گفت: شهرداری به تمام ساخت و سازها نظارت کامل داشته باشد و در ارائه مجوز ساخت و سازهای ساختمانی و پاساژها و بخش های اداری و تجاری فراهم شدن بستر لازم برای دسترسی آسان معلولان در محیط شهری را در این مکان ها مدنظر قرار دهد تا بتوانند به راحتی از این مکان ها همانند دیگر شهروندان استفاده ببرند.

وی بیان کرد: همه باید دست در دست هم در خدمت رسانی به مردم که صاحب اصلی انقلاب هستند با توکل بر خدا و توان و خرد جمعی و استفاده از توان جوانان و نخبگان شهری ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان ها در گناوه برای معلولان مناسب سازی شود

ساختمان ها در گناوه برای معلولان مناسب سازی شود