مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 18:452021-12-03پزشكي

واکسیناسیون کلید مبارزه با «امیکرون» است/ همه کشور ها آماده شیوع باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان جهانی بهداشت (WHO) از کشور ها خواست ظرفیت مراقبت های بهداشتی را افزایش داده و مردم خود را برای مبارزه با افزایش موارد کووید 19 که ممکن است ناشی از شیوع امیکرون باشد، - واکسیناسیون کلید مبارزه با امیکرون است/ همه کشور ها آماده شیوع باشند سازمان جهانی بهداشت از کشور ها خواست ظرفیت مراقبت های بهداشتی را افزایش داده و مردم خود را برای مبارزه با افزایش موارد کووید 19 که ممکن است ناشی از شیوع سویه امیکرون باشد، واکسینه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان جهانی بهداشت (WHO) از کشور ها خواست ظرفیت مراقبت های بهداشتی را افزایش داده و مردم خود را برای مبارزه با افزایش موارد کووید 19 که ممکن است ناشی از شیوع امیکرون باشد، واکسینه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، این سازمان تاکید کرد که محدودیت های سفر می تواند زمان بخرد، اما به تنهایی راه حل نیست.

استرالیا علیرغم بستن مرز های خود برای سفر از کشور های پرخطر آفریقای جنوبی، مواردی از ابتلا به این سویه را گزارش کرده است.

امیکرون در آسیا، آفریقا، آمریکا، خاورمیانه و اروپا گسترش یافته و به هفت استان از 9 استان آفریقای جنوبی رسیده است؛ بسیاری از دولت ها قوانین سفر را سخت تر کرده اند تا از شیوع این سویه جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کلید مبارزه با «امیکرون» است/ همه کشور ها آماده شیوع باشند

واکسیناسیون کلید مبارزه با «امیکرون» است/ همه کشور ها آماده شیوع باشند