مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 15:552021-12-03اجتماعي

جلوگیری از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی


رییس پلیس راه کشور با اشاره به اجرای طرح راهداری زمستانی پلیس گفت: از تردد خودروها بدون داشتن زنجیر چرخ در محورهای ارتباطی کوهستانی جلوگیری می شود.

- ، سرهنگ هادی امیدوار عصر جمعه در حاشیه بازدید از محور سوادکوه با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس و دستگاه های خدماتی و امدادی از اول آذرماه اظهار داشت: از آن زمان کنترل زنجیرچرخ در ورودی محورهای مواصلاتی شروع شده است.

وی با اظهار اینکه برخی مواقع خودروها به رغم همراه داشتن زنجیرچرخ و عدم استفاده از آن مشکلاتی را ایجاد می کنند، گفت: همکاران پلیس از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی جلوگیری خواهند کرد.

وی با تاکید بر فراگرفتن نحوه زنجیرچرخ توسط رانندگان اظهار داشت: خودروهای وارده در مسیر با اشغال پهنه مسیر فعالیت و فضا را برای فعالیت راهداری و امدادی را سلب می کنند.

سرهنگ امیدوار با تاکید برپرهیز از سفرهای غیرضروری از رانندگان خواست تادر شرایط برف و باران فضا را برای خودروهای امدادی و راهداری باز کنند زیرا اگر این دستگاه ها فعال نباشند و نتوانند مأموریت ها را انجام دهند، مسیرها مسدود می شود.

رییس پلیس راه تصریح کرد: از این رو حرکت در سمت راست مسیر و محورها الزامی است تا فضا برای فعالیت راهداران و نیروهای امدادی و انجام عملیات راهداری برای بازگشایی مسیرها ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی

جلوگیری از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی