مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 15:552021-12-03سياسي

اعلام عزای عمومی در لرستان در پی درگذشت آیت الله صادقی


نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پی درگذشت آیت الله صادقی از روحانیون مبارز انقلابی، در استان لرستان سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

- حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پی درگذشت آیت الله عباسعلی صادقی، از روحانیون مبارز انقلابی با تاکید بر لزوم برگزاری شایسته مراسم تشییع و مجالس گرامیداشت آن عالم ربانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان آمده است: انا لله و انا الیه راجعون ارتحال عالم ربانی و دانشمند گرانمایه حضرت آیت الله حاج شیخ عباسعلی صادقی(ره) که عمر گرانبهای خویش را صرف تربیت شاگردان فاضل و متعهد در حوزه های علمیه نمودند و با حضور در عرصه های مختلف خصوصاً در کنار رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ حق علیه باطل؛ دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و حقوق مردم سپری نمودند؛ موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

اینجانبان با توجه به نقش و جایگاه برجسته علمی؛ معنوی؛ اخلاقی؛ و مردمی این عالم فرهیخته ضمن تسلیت ارتحال ایشان به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج) محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)٬ حوزه های علمیه، جامعه روحانیت استان لرستان، شاگردان و مردم شریف استان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام عزای عمومی در لرستان در پی درگذشت آیت الله صادقی

اعلام عزای عمومی در لرستان در پی درگذشت آیت الله صادقی