مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 15:502021-12-03سياسي

پای صحبت های یک نقاش توانیاب: بهترین نقاشی عمرم چهره سردار سلیمانی است


همزمان با روز جهانی معلولان به سراغ یکی از معلولان جسمی، حرکتی شهرستان خوشاب می روم که علی رغم مشکلات جسمی که دارد، محدودیتی برای رسیدن به رویاهایش نداشته و با تلاش و کوشش یکی از نقاشان برجسته این شهرستان شده است.

-   او با بیان اینکه بارها این نقاشی را در صفحه اینستاگرام گذاشته و اینستاگرام آن را پاک کرده است می افزاید: از بهترین نقاشی های عمرم نقاشی چهره سردار سلیمانی و نقاشی چهره مادرم است.

نگوییم نمی توانیم خانم رباط جزی با تاکید بر اینکه معلولیت مانع رسیدن به آرزوها نیست می گوید: انسان قدرت ذهنی بالایی دارد و می تواند به همه آروزهایش برسد.

نگوییم نمی توانیم.

شاید معلولیت محدودیت هایی داشته باشد ولی نگذاشتم محدودیت مانع پیشرفتم شود.

به تنهایی خیلی از مشکلاتم را حل کرده ام و از حمایت های بهزیستی و اداره ارشاد شهرستان خوشاب، والدینم، خواهر و برادرم تقدیر و تشکر می کنم و بزرگترین آرزویم در زندگی داشتن استقلال مالی، جسمی و داشتن خودرو برای انجام کارهای شخصی ام است.

وعده های شیرین مسئولان وی با انتقاد از مسئولانی که جلو دوربین خبرنگاران سخنان زیبا و وعده های شیرین می دهند، می افزاید: مطابق قانون باید مسئولان برای خانواده های دارای دو معلول به بالا خانه بسازند ولی متاسفانه سنگ بزرگی جلوی پای خانواده های معلولان قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای صحبت های یک نقاش توانیاب: بهترین نقاشی عمرم چهره سردار سلیمانی است

پای صحبت های یک نقاش توانیاب: بهترین نقاشی عمرم چهره سردار سلیمانی است