مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 15:452021-12-03سياسي

جزییات بازدید مجمع نمایندگان استان تهران از گرمخانه خاوران


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به بازدید تعدادی از اعضای این مجمع از منطقه 15 تهران، مسائل و معضلاتی که در این بازدید میدانی پیگیری شد را تشریح کرد.

- علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح بازدید خود و غلامحسین رضوانی به نمایندگی از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از منطقه 15 تهران گفت: در جریان این بازدید که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران، شهردار منطقه 15 و سایر مسئولان اجرایی شهری و منطقه ای انجام شد، از گرمخانه خاوران واقع در منطقه 15 نیز بازدید به عمل آمد.

  نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم ادامه داد: با توجه به فصل سرما این بازدید برای بررسی امکانات و نحوه خدمات رسانی شهرداری منطقه 15 به افرادی که در گرمخانه ساکن هستند، صورت گرفت.

  وی با بیان اینکه همچنین جلسه ای در محل مسجد جامع امام سجاد(ع) شهرک رضویه واقع در منطقه 15 با حضور مسئولان اجرایی برای رفع مشکلات مردم در این منطقه برگزار شد، اضافه کرد: در جلسه مذکور تصمیم گرفته شد که مشکلات گرمخانه منطقه از طریق طرح در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و سپاه استان حل و فصل شود و گزارشی در این خصوص به مجمع ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بازدید مجمع نمایندگان استان تهران از گرمخانه خاوران

جزییات بازدید مجمع نمایندگان استان تهران از گرمخانه خاوران