مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 15:002021-12-03اقتصادي

«امیکرون» سفرها را دوباره ممنوع می کند؟


در پی گسترش واکسیناسیون و کاهش آمار ابتلا به کرونا در کشور از ابتدای آذرماه شاهد بازگشایی ها و کاهش محدودیت های مختلف از جمله ممنوعیت و محدودیت های سفر بودیم به گونه ای که مردم با ارائه کارت واکسن میتوانند بسیاری از فعالیت هایی که پیش از این ممنوع بود را انجام دهند، - اما سوال اینجاست که آیا شیوع سویه جدید ویروس کرونا به نام امیکرون که موجب افزایش نگرانی ها در جهان شده، سفرهای داخلی و خارجی را محدود خواهد کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود توسعه و گسترش واکسیناسیون کرونا در جهان، شیوع ویروس جهش یافته کرونا که سازمان جهانی بهداشت آن را امیکرون نامگذاری کرده و در طبقه بندی خطرناک قرار داده است، باعث احیای محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی در بسیاری از کشورها شده است.

پیش از این نیز شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد که اسپانیا و اتریش اولین موارد ابتلا به این سویه را طی 24 ساعت گذشته گزارش کرده اند و آلمان نیز اولین مورد ابتلا به سویه امیکرون را در بیماری که به خارج از کشور سفر نداشته، تایید کرده است.

استرالیا، اتریش، بلژیک، بوتسوانا، کانادا، جمهوری چک، دانمارک، آلمان، هنگ کنگ، رژیم صهیونیستی، ایتالیا، هلند، پرتغال، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئد و انگلیس، کشورها و مناطقی هستند که تاکنون مواردی از ابتلا به سویه امیکرون را تایید کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امیکرون» سفرها را دوباره ممنوع می کند؟

«امیکرون» سفرها را دوباره ممنوع می کند؟