مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 14:552021-12-03سياسي

امام جمعه پرند: مطالبه گری نباید منتج به نا امیدی مردم شود


مطالبه گری نباید منتج به ناامیدی و یاس در مردم بشود که اگر این شد خیانت به جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از پرند، حجت الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه شهر جدید پرند در خطبه های این هفته نماز جمعه، خود و همگان را به رعایت تقوای الهی در گفتار و عمل دعوت کرد و اظهار کرد: ان شاء الله بتوانیم در مسیر بندگی طوری رشد پیدا کنیم تا مورد عنایت ویژه حضرت حجت (عج) قرار بگیریم.

 وی در ادامه خطبه در خصوص مطالب مطرح شده در هفته های گذشته در تریبون های نماز جمعه در خصوص عدالت خواهی و مطالبه گری گفت: شرط اول مطالبه گری آن است که عدالت خواهی، شمول عدالت، محور عدالت، الگوی عدالت، اساس عدالت باید به سبک و روش وجود مقدس حضرت علی (ع) اتفاق بیفتد.

امام جمعه پرند در ادامه با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در مورد عملکرد جمهوری اسلامی درباره عدالت که فرمودند در مورد عدالت ما عقب مانه هستیم گفت: در دهه پیشرفت و عدالت بایستی هم در پیشرفت موفق می شدیم و هم در عدالت، در پیشرفت به معنای واقعی موفق شده ایم اما در زمینه عدالت خیر.

وی در خصوص ناراحتی عده ای از واژه عدالت و عدالت خواهی و لزوم عذرخواهی از مردم گفت: الگو و شاخص واقعی ما در این خصوص علمدار و مقام عظمای ولایت است و دیگران باید خودشان را در چارچوب مطالبه گری و عدالت خواهی رهبری مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پرند: مطالبه گری نباید منتج به نا امیدی مردم شود

امام جمعه پرند: مطالبه گری نباید منتج به نا امیدی مردم شود