مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 14:052021-12-03سياسي

به خانواده های دارای معلول رسیدگی شود


شمار بسیاری از معلولان اسفراین پشت نوبت مستمری بگیری هستند که می طلبد به خانواده های دارای معلول رسیدگی شود و به آن موضوع توجه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه اسفراین در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور نمازگزاران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درمیعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی فروخوردن خشم را از نشانه های تقوا بیان کرد و اظهارکرد: خشم و غضب کلید هر شر و بدی است و فروخوردن خشم اسباب و لوازمی دارد که در سفارش اوصیا و اولیای دین دیده شده است.

وی به روز جهانی معلولان اشاره و خاطر نشان کرد: شمار بسیاری از معلولان اسفراین پشت نوبت مستمری بگیری هستند که می طلبد به خانواده های دارای معلول رسیدگی شود و به آن موضوع توجه کنیم.

خطیب جمعه اسفراین به شکوه حضور مردم و استقبالشان از رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه اشاره و تصریح کرد: کماکان باید شاهد تداوم و استمرار مردم در عرصه های خیررسانی باشیم.

حجت الاسلام موسوی با نکوداشت روز دانشجو به ویژگی استکبارستیزی اشاره و خاطر نشان کرد: باید دانشجویان شهدای دانشجو را الگو و اسوه خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خانواده های دارای معلول رسیدگی شود

به خانواده های دارای معلول رسیدگی شود