مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-03سياسي

مجلس شورای اسلامی باید مظهر اقتدار و مردم سالاری باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک  در مجلس شورای اسلامی در پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان ورامین اظهار داشت: مجلس یازدهم مورد وثوق رهبر معظم انقلاب اسلامی است، مجلس باید منویات رهبری را در دستور کار قرار داد، در این دوره مجلس رهبر معظم انقلاب اسلامی  به دو موضوع مهم معیشت، اقتصاد و فرهنگ سفارش ویژه کرده و در یکسال گذشته مجلس سعی کرده در حوزه اقتصادی و معیشتی مردم  بسیار فعال باشد این نشکلات حل شدنی است ولی زمان بر می باشد این مشکل باید ریشه یابی شود.

نوش آبادی گفت: مجلس شورای اسلامی باید مظهر اقتدار و مردم سالاری باشد، مجلس حامی و پشتیبان دولت و به عنوان ناظری دلسوز و یاوری دلخواه در کنار دولت است.

وی افزود: برخی از اینکه مجلس در راس همه امور است ناراحتند، هر نماینده در برابر همه کشور و مردم مسئول است و حق دارد در هر موضوع داخلی و خارجی اظهار نظر کند.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس اظهار کرد: مجلس طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید مجلسی در تراز انقلاب باشد و اقتصاد و فرهنگ در اولویت های مجلس و کشور در این دوره در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس شورای اسلامی باید مظهر اقتدار و مردم سالاری باشد

مجلس شورای اسلامی باید مظهر اقتدار و مردم سالاری باشد