مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-03سياسي

طرح صیانت و ملای مکتب!/احمد زیدآبادی


اگر آقای قالیباف و دیگر مقام های کشور از یک سو، طرح صیانت را فاقد فیلترینگ می دانند و از سوی دیگر، از فضاسازی رسانه ای در این مورد دلخورند، - اگر آقای قالیباف و دیگر مقام های کشور از یک سو، طرح صیانت را فاقد فیلترینگ می دانند و از سوی دیگر، از فضاسازی رسانه ای در این مورد دلخورند، پس چرا یک بار و برای همیشه، این طرح را به بایگانی نمی سپرند تا خود را از زیر بارِ عوارض منفی آن نجات دهند؟ احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: محمد باقر قالیباف رییس مجلس برای چندمین بار تأکید کرده است: در طرح صیانت، فیلترینگ وجود ندارد، این فضاسازی است.

ماهیت طرح صیانت هرچه باشد، این طرح از سوی رسانه ها و عموم مردم به عنوان طرح محدودسازی اینترنت شناخته می شود و اصرار مسئولان بر عدم محدوسازی اینترنت از طریق این طرح نیز، کمترین تأثیری در کاهش نگرانی افکار عمومی از روند تصویب آن نداشته است.

خب اگر آقای قالیباف و دیگر مقام های کشور از یک سو، طرح صیانت را فاقد فیلترینگ می دانند و از سوی دیگر، از فضاسازی رسانه ای در این مورد دلخورند، پس چرا یک بار و برای همیشه، این طرح را به بایگانی نمی سپرند تا خود را از زیر بارِ عوارض منفی آن نجات دهند؟اگر طرح صیانت واقعاً به قصد دیگرآزاری نیست، پس قطعاً نوعی خودآزاری است!این ماجرا مانند رفتار ملای مکتبِ ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صیانت و ملای مکتب!/احمد زیدآبادی

طرح صیانت و ملای مکتب!/احمد زیدآبادی