مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-03سياسي

ایران اسلامی در مقابل عملیات روانی در مذاکرات وین ایستاده است


آمریکایی ها و اروپایی هادر تلاشند مذاکرات وین را صرفاً هسته ای جلوه دهند و عملیاتی روانی هم ایجاد کرده اند اما ایران در مقابل این عملیات های روانی ایستاده است.

- گناوه- امام جمعه گناوه گفت:آمریکایی ها و اروپایی هادر تلاشند مذاکرات وین را صرفاً هسته ای جلوه دهند و عملیات روانی هم ایجاد کرده اند اما ایران در مقابل این عملیات های روانی ایستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی و در گام اول انقلاب نهادی قانونی، فعال و اثرگذار بوده و دارای دو ویژگی بصیرت افزایی و آران گرایی بوده است.

امام جمعه گناوه افزود: مأموریت این نهاد مقدس بزرگداشت یادبودها و مناسبت های انقلاب اسلامی و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی است.

وی گفت: در پیام رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به این اهداف چهار گام مهم فعال کردن مساجد و تشکل های و نهادهای مردمی، برگزاری مردمی بزرگداشت ها، طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی و انقلابی مطالبات مقام رهبری از این نهاد بود.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای از 8 آذر ماه در وین یادآور شد: تمام تلاش های آمریکایی ها و اروپایی ها در این است که این مذاکرات را صرفاً هسته ای جلوه دهند و عملیاتی روانی هم ایجاد کرده اند اما ایران اسلامی و تیم مذاکره کننده کشورمان در مقابل این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی در مقابل عملیات روانی در مذاکرات وین ایستاده است

ایران اسلامی در مقابل عملیات روانی در مذاکرات وین ایستاده است