مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-03سياسي

«نورالدین حیدری» سرمایه ای ارزشمند نزد جوانان به ودیعه گذاشت


فرمانده کل سپاه پاسداران و همچنین نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی مشترک،درگذشت حجت الاسلام حیدری را تسلیت گفتند و مجاهدت های او را میراثی ارزشمند نزد جوانان دانستند.

- به نقل از سپاه نیوز، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، با صدور پیامی مشترک درگذشت حجت الاسلام نورالدین حیدری نماینده امام خمینی (ره) در سپاه کردستان در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون عروج مجاهد نستوه، عالم وارسته ابوالشهید حجت الاسلام نورالدین حیدری نماینده حضرت امام خمینی (ره) در سپاه کردستان طی دوران دفاع مقدس را به خاندان مکرم و آحاد مصیبت دیدگان و همرزمان وی در سنگرهای دفاع از استقلال، امنیت، عزت، شرافت و فضیلت ایران اسلامی تسلیت عرض می کنیم.

این چهره خدوم و انقلابی، تلاش های مجاهدانه و صادقانه خود در خدمت به فرهنگ و ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) و پیشبرد آرمان های بلند انقلاب و تعمیق وحدت و اخوت مردم غیور و شریف غرب کشور طی بیش از چهاردهه اخیر را به مثابه میراثی بزرگ و سرمایه ای ارزشمند نزد جوان امروز و فردای جامعه اسلامی به ودیعت نهاد تا راه گشای آنان در عرصه های دفاع از مکتب اسلام و پاسداری از دستاوردهای افتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نورالدین حیدری» سرمایه ای ارزشمند نزد جوانان به ودیعه گذاشت

«نورالدین حیدری» سرمایه ای ارزشمند نزد جوانان به ودیعه گذاشت