مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-03سياسي

پیام تسلیت سرلشکر سلامی درپی درگذشت حجت الاسلام نورالدین حیدری


سرلشکر حسین سلامی و حجت الاسلام حاجی صادقی در پیام مشترکی رحلت حجت الاسلام نورالدین حیدری نماینده امام در سپاه کردستان در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس،  در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین نورالدین حیدری نماینده حضرت امام (ره) را در سپاه کردستان طی دوران دفاع مقدس، سردار سرلشکر پاسدار و حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیام مشترکی رحلت وی را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم  انالله و انا الیه راجعون  عروج مجاهد نستوه ، عالم وارسته ابوالشهید حجت الاسلام و المسلمین نورالدین حیدری نماینده حضرت امام (ره) در سپاه کردستان طی دوران دفاع مقدس را به خاندان مکرم و آحاد مصیبت دیدگان  و همرزمان وی در سنگرهای دفاع از استقلال ، امنیت، عزت،شرافت و فضیلت ایران اسلامی تسلیت عرض می نماییم.

  این چهره خدوم و انقلابی، تلاشهای مجاهدانه و صادقانه خود در خدمت  به فرهنگ و ارزش های اسلام ناب محمدی(ص)  و پیشبرد آرمان های بلند انقلاب و تعمیق وحدت و اخوت مردم غیور و شریف غرب کشور طی بیش از چهاردهه  اخیر را به مثابه میراثی بزرگ  و سرمایه ای ارزشمند نزد جوان امروز و فردای جامعه  اسلامی به ودیعت نهاد تا راهگشای آنان در عرصه های دفاع از مکتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت سرلشکر سلامی درپی درگذشت حجت الاسلام نورالدین حیدری

پیام تسلیت سرلشکر سلامی درپی درگذشت حجت الاسلام نورالدین حیدری