مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-03سياسي

گلایه امام جمعه گچساران از نبود شهردار در این شهرستان


شهری که شهردار نداشته باشد به مشکلاتی بر می خورد و برای مردم نیز مشکلاتی ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد:امام علی علیه السلام در حدیثی می فرمایند که کلید سعادت و رستگاری همان تقوا است،در دنیا و آخرت آنچه که باعث فلاح و صلاح می باشد تقواست و غافلیم و غافلند کسانی که رستگاری را در موضوعات دیگری دنبال می کنند.

وی بیان کرد:امام علی علیه السلام چه زیبا فرمودند که تقوا در زندگی دنیوی برای انسان به منزله یک حصار و سپر است هر انسانی که تقوا داشته باشد از آسیب های دنیوی نیز محفوظ و در قیامت راه به سوی بهشت دارد.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:امروز 12آذرماه سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با رای موافق بیش از 99درصد مردم ایران در سال58 است و روز قانون اساسی جمهوری اسلامی است،هرچند قانون اساسی در هر کشوری وجود دارد که همه موظفند به این قانون اساسی پایبند باشند و عمل کنند.

حجت الاسلام صفایی بیان کرد:قانون اساسی جمهوری اسلامی براساس قرآن و دستورات ائمه اطهار علیهم السلام است ،قانون در مملکت ما بایستی فصل الخطاب بوده و تابع قانون باشند و در مقابل این قانون خاضع و خاشع چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه امام جمعه گچساران از نبود شهردار در این شهرستان

گلایه امام جمعه گچساران از نبود شهردار در این شهرستان