مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-03سياسي

آرمان گرایی و مطالبه گری دو ویژگی مهم دانشجویان است


امام جمعه شاهرود با اشاره به روز دانشجو و با بیان اینکه آرمان گرایی و مطالبه گری دو ویژگی مهم دانشجویان است ، گفت: این ویژگی ها باید با واقع بینی همراه شود.

- شاهرود- امام جمعه شاهرود با اشاره به روز دانشجو، با بیان اینکه آرمان گرایی و مطالبه گری دو ویژگی مهم دانشجویان است ، گفت: این ویژگی ها باید با واقع بینی همراه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه با بیان اینکه شانزده آذر روز دانشجو نمایانگر شهادت سه دانشجوی ایرانی در اعتراض به نفوذ استکبار جهانی در ایران است، تاکید کرد: جنبش های دانشجویی همواره استکبار ستیز بوده اند.

وی با بیان اینکه دانشجو دارای ویژگی هایی مانند آرمان گرایی و مطالبه گری است که البته باید با واقع بینی همراه شود، تاکید کرد: دانشجویان نسل فرهیخته ای هستند که باید مطالبات شأن بدون تهمت، توهین و تنش مطرح شود.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه حضور دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی، مخالفت با کاپیتولاسیون و… از جمله نقش آفرینی های این قشر در تاریخ ایران است، گفت: دانشجویان از دهه 30 به بعد قشری تأثیرگذار در جامعه بودند و این نقش آفرینی تا به امروز در عرصه های علمی و اجتماعی و… دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرمان گرایی و مطالبه گری دو ویژگی مهم دانشجویان است

آرمان گرایی و مطالبه گری دو ویژگی مهم دانشجویان است