مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-03سياسي

برنامه ریزی درستی برای بهره برداری از منابع و ظرفیت هایمان نداریم


نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: بسیاری از کشورها نسبت به ظرفیت هایی که ما دراختیار داریم غبطه می خورند اما ما به دلایلی همچون عدم برنامه ریزی به موقع نتوانستیم استفاده درستی از منابع دراختیارمان داشته باشیم.

- سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت توجه به منابع کشور گفت: ما از ظرفیت های زیادی در کشورمان با توجه به منابعی که دراختیار داریم برخوردار هستیم و این یک غنیمت برای کشور ما به شمار می رود.

وی افزود: نکته و مسئله مهم اینجاست که استفاده و بهره برداری صحیح از منابع کشور باید با برنامه انجام شود تا بتوانیم بهترین بهره وری را از منابع دراختیار داشته باشیم.

وی اظهار داشت: برنامه ریزان کشور باید برای استفاده بهینه از منابع کشور در بخش های مختلف برنامه ریزی دقیق و مربوط به آن بخش را داشته باشند و باید بدانیم که در برابر مردم و در برابر نسل های آینده در این زمینه مسئولیت داریم.

حسینی خاطرنشان کرد: ما در شرایط فعلی باید بهترین بهره وری را دراختیار داشته باشیم و همین که به گونه ای عمل کنیم براساس نیاز کشور در آینده این منابع را مدیریت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی درستی برای بهره برداری از منابع و ظرفیت هایمان نداریم

برنامه ریزی درستی برای بهره برداری از منابع و ظرفیت هایمان نداریم