مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-03اجتماعي

مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولان رفسنجانی به کجا رسید؟


رییس اداره بهزیستی رفسنجان با اشاره به مبحث مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولان، گفت: سند جامع مناسب سازی فضای شهری برای معلولان سال گذشته در رفسنجان به تصویب رسید و امیدواریم به تدریج فضای بهتری برای تردد معلولان در شهر فراهم شود.

- ایسنا/کرمان رییس اداره بهزیستی رفسنجان با اشاره به مبحث مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولان، گفت: سند جامع مناسب سازی فضای شهری برای معلولان سال گذشته در رفسنجان به تصویب رسید و امیدواریم به تدریج فضای بهتری برای تردد معلولان در شهر فراهم شود.

عباس بلندی در گفت وگو با ایسنا با تبریک روز جهانی معلولان اظهار کرد: در تقویم جهانی سوم دسامبر مصادف با 12 آذر به عنوان روز جهانی معلولان نامگذاری شده تا روزی برای تکریم انسان هایی باشد که به عمل ثابت نموده اند معلولیت با محدودیت برابر نیست و فرد توانخواه با توکل بر خدا، همت عالی، اعتماد به نفس والا و اراده بی بدیل خویش می تواند سخت ترین شرایط را به شایسته ترین اسباب تبدیل کند.

وی افزود: روز جهانی معلولان فرصت مغتنمی برای بازبینی اقدامات انجام شده از سوی مسئولان و سازمان های مردم نهاد است، به ویژه در زمینه احیای حقوق معلولان، میزان تحقق قانون جامع حمایت از معلولین و تغییر و اصلاح نوع نگرش عمومی نسبت به موضوع معلول و معلولیت در سطح جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولان رفسنجانی به کجا رسید؟

مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولان رفسنجانی به کجا رسید؟