مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-03سياسي

معلولان نباید دغدغه داشته باشند


معلولان نباید غیر از دغدغه معلولیت دغدغه دیگری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های  امروز نماز جمعه این شهر بر لزوم رسیدگی و توجه بیشتر به معیشت مردم تاکید و اظهار کرد: مملکت ما طلاست اما اگر مسئولان ما عرضه، غیرت و مردانگی داشته باشند نباید اجازه دهند مردم گرفتار باشند.

وی با بیان اینکه مردم ما نباید صدقه خور باشند، گفت: نباید جامعه را به سمتی ببریم که کمیته امداد و بهزیستی حامی مردم باشد چراکه مردم ما کریم هستند و باید کریمانه زندگی کنند.

  خطیب نماز جمعه ساوه افزود: مردم ما خیلی بزرگ و عزیز هستند لذا با صندوق صدقات و صدقه خوری مردم را گرداندن در شان این ملت نیست.

  حجت الاسلام رحیمی با تاکید بر اینکه نباید انتظار داشت خرابی سال های اخیر به سرعت ترمیم شود، گفت: دولت تازه به کار آمده یک خرابه ای را تحویل گرفته و ما نیز انتظار نداریم این خرابه بلافاصله ترمیم شود اما انتظار داریم کار و تلاش در این دولت متوقف نشود.

وی تصریح کرد: اکنون وقت آزمون و خطا نیست و باید مسئولان انقلابی و جهادی شب و روز نشناسند و عالمانه و کریمانه به فکر حل مشکلات اساسی مردم باشند.

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه مسئولان پایتخت نشین باید از دل شکسته مردم بترسند، بیان داشت: این مردم با کرامت را نباید پشت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولان نباید دغدغه داشته باشند

معلولان نباید دغدغه داشته باشند