مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-03اقتصادي

اجرای قانون جامع حمایت از معلولین اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است


مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای قانون جامع حمایت از معلولین مهمترین دغدغه و اولویت این وزارتخانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدعلی موسوی جم مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم روز جهانی معلولین و اهدای 100 دستگاه ویلچر برقی به معلولین زیرپوشش بهزیستی کردستان که به همت بهنام محمدی خیر صورت گرفت اظهار کرد: رسیدن رقم هر کار خیر به عدد هزار، هدف گذاری این خیر عزیز است.

وی خاطرنشان کرد: این خیر کردستانی تاکنون بیش از 600 راس دام برای توزیع در بین نیازمندان و محرومین قربانی کرده و از سوی دیگر زمینه آزادسازی بیش از 100 نفر زندانی را فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: اجرای قانون جامع حمایت از معلولین مهمترین دغدغه و اولویت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که برای تحقق آن از تمام  ظرفیت ها استفاده خواهیم گرفت.

موسوی جم گفت: تاکنون در همین راستا در سطح وزارتخانه و نهاد ریاست جمهوری جلساتی برگزار شده و پیگیری این موضوع و عملیاتی کردن کامل آن مهم ترین راهکار برای تحقق اهداف و برنامه های مختلف در حوزه جامعه معلولین خواهد بود.

وی اضافه کرد: از استاندار جوان و فعال استان کردستان انتظار داریم که از تمام توان و ظرفیت هایی خود در مسیر عملی کردن وظیفه دستگاه های اجرایی در مورد جامعه معلولین در استان استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون جامع حمایت از معلولین اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

اجرای قانون جامع حمایت از معلولین اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است