مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-03سياسي

مذاکرات وین مذاکره برای رفع تحریم ها است/ غرب باید بهای بدقولی اش را بپردازد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با بیان اینکه تمام تلاش آمریکا و اروپا این است که مذاکرات وین را مذاکرات هسته ای جلوه دهند، اظهار داشت: ایران در مقابل عملیات روانی آمریکا محکم ایستاده است و معتقد است این مذکرات برای رفع تحریم ها است.

وی افزود: در این مذاکرات باید تحریم ها کامل حذف و راست آزمایی شده و برای بهره مندی ایران از دانش صلح آمیز هسته ای به ویژه فناوری بسیار مهم غنی سازی برای مقاصد صنعتی طبق معاهده ان پی تی تسهیل و فراهم شود.

آل هاشم با بیان اینکه غرب می خواهد از این مذاکرات وین  یک سکو بسازد، گفت: اشتباهات گذشته نباید تکرار شود و غرب باید بهای بدقولی اش را بپردازد.

خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه مردم ایران حامی تعامل عزت مندانه با غرب هستند، تصریح کرد: غرب باید اطمینان دهد که تحریم ها لغو می شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران برای تامین منافع ملت ایران آماده گفت و گو براساس اصل ضمانت و راست آزمایی هست، اظهار داشت: ایران هیچگاه تسلیم تحریم، فشار و تهدیدهای نظامی نخواهد شد.

معلولان از ما ترحم نمی خواهند بلکه توجه می خواهند خطیب جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات وین مذاکره برای رفع تحریم ها است/ غرب باید بهای بدقولی اش را بپردازد

مذاکرات وین مذاکره برای رفع تحریم ها است/ غرب باید بهای بدقولی اش را بپردازد