مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-03سياسي

خواسته کشاورزان مشروع است/اختلاف قشرهای مختلف بلای جامعه


خواسته کشاورزان مشروع و به بحق است و امیدواریم حق کشاورزان هرچه زودتر محقق شود.

- ، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با تاکید بر اینکه اهمیت نماز جمعه بر هیچکس پوشیده نیست، اظهار داشت: در این زمینه روایتی داریم که که تاکید می کند کارفرمایان باید اجازه شرکت در نماز جمعه را به کارگران خود بدهند.

وی با اشاره به حدیث دیگری در باب اهمیت حضور در نماز جمعه ابراز داشت: در حدیث دیگری تاکید شده است که هرکس سه جمعه متوالی بدون عذر موجه نماز جمعه را ترک کند، نام او به عنوان منافق ثبت می شود.

نیروی دریایی امروز جرأت تجاوز را از دشمن گرفته است امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به روز نیروی دریایی نیز اضافه کرد: نیروی دریایی در هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی را داشته است، این نیرو در روزهای اول جنگ پیروزی را رقم زد و دشمن را به زانو درآورد و نیروی دریایی عراق را نابود کرد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی دریایی امروز جرأت تجاوز را از دشمن گرفته است، ادامه داد: نیروی دریایی را نخبگان کشور اداره می کنند و این نیرو از مفاخر نیروهای نظامی است.

کشاورزان طلبکار هستند حجت الاسلام میردامادی با اشاره به مطالبات کشاورزان که طی چند هفته اخیر اوج گرفته است، تصریح کرد: خواسته کشاورزان مشروع و بحق است، کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته کشاورزان مشروع است/اختلاف قشرهای مختلف بلای جامعه

خواسته کشاورزان مشروع است/اختلاف قشرهای مختلف بلای جامعه