مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-03سياسي

غرب باید بهای بدقولی هایش را بپردازد/ ما حامی توافقی عزتمندانه هستیم


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: غربی ها باید بهای بدقولی هایشان را بپردازند و بدانند که مردم ایران حامی تیم دیپلماسی و شکل گیری توافقی هستند که عزتمندانه باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: غربی ها باید بهای بدقولی هایشان را بپردازند و بدانند که مردم ایران حامی تیم دیپلماسی و شکل گیری توافقی هستند که عزتمندانه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نمازجمعه این هفته تبریز با اشاره به فرارسیدن روز جهانی معلولین اظهار کرد: از همه مسئولین ذی ربط می خواهم نسبت به معلولین توجه بیشتری داشته باشند این عزیزان ترحم نمی خواهند بلکه توجه می خواهند؛ شهرداری باید برای ایجاد بستر و بهبود رفت وآمد معلولین در خیابان ها و پیاده روها اقدامات لازم را انجام دهد و همچنین بانک ها و سایر سازمان های نیز باید به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

وی ادامه داد: برای نابینایان، ناشنوایان و معلولین ذهنی تا جایی که امکان دارد در ادارات و سازمان ها اشتغال ایجاد شود تا این عزیزان از لحاظ معیشت نیز دچار مشکل نباشند.

هفته ای یک پرواز از تبریز به نجف در مقابل 18 پرواز به ترکیه! وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از کم بودن تعداد پروازهای تبریز به نجف و همچنین بالا بودن قیمت بلیت این پرواز خاطرنشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب باید بهای بدقولی هایش را بپردازد/ ما حامی توافقی عزتمندانه هستیم

غرب باید بهای بدقولی هایش را بپردازد/ ما حامی توافقی عزتمندانه هستیم