مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-03اقتصادي

تکذیب احتمال خداحافظی رستم قاسمی از دولت


انتشار اخبار کذب کنار رفتن وزیر راه و شهرسازی، انگیزه کارکنان و مدیران وزارتخانه برای تحقق ساخت چهار میلیون مسکن و دیگر اقدامات کلان در این حوزه را نمی کاهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، به دنبال انتشار مطلبی با مضمون تغییر در کابینه رییسی که به موضوع کنار رفتن رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی پرداخته است، روابط عمومی این وزارتخانه آن را کذب دانسته و اعلام کرده که انتشار این مطالب، انگیزه کارکنان و مدیران وزارتخانه برای تحقق ساخت چهار میلیون مسکن و دیگر اقدامات کلان در این حوزه را نمی کاهد.

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر با مدیریت مهندس رستم قاسمی با توان مضاعف برای ارائه خدمت به ملت شریف ایران درحوزه مسکن و حمل ونقل همچنان فعال است و انتشار این گونه اخبار کذب انگیزه کارکنان و مدیران این وزارتخانه را برای تحقق ساخت چهار میلیون و دیگر اقدامات کلان در این حوزه نمی کاهد.

به اطلاع ملت شریف ایران اسلامی و مخاطبان گرامی می رساند عملکرد سه ماهه اخیر وزارت راه و شهرسازی در تمام زیر بخش ها به طور کامل در پایگاه خبری این وزارتخانه منتشر شده است که گویای آغاز فعالیت و شروع جهشی در ارائه خدمات این وزارتخانه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب احتمال خداحافظی رستم قاسمی از دولت

تکذیب احتمال خداحافظی رستم قاسمی از دولت