مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-03سياسي

بازخوانی خاطرات «آیت الله صادقی» از 7 دهه مجاهدت فرهنگی


آیت الله عباسعلی صادقی از سال 1324 برای تبلیغ مبانی دینی در لرستان حضور یافت و هفت دهه در استان مجاهدت کرد؛ مراسم گرامیداشت این عالم فرزانه سال 92 با عنوان «چشمه فیض» برگزار شد.

- خرم آباد- آیت الله عباسعلی صادقی از سال 1324 برای تبلیغ مبانی دینی در لرستان حضور یافت و هفت دهه در استان مجاهدت کرد؛ مراسم گرامیداشت این عالم فرزانه سال 92 با عنوان چشمه فیض برگزار شد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: اهل لرستان نبود اما سال ها زندگی با مردم شهر، حضور در کسوت امام جمعه موقت خرم آباد و حاکم شرع، همراهی با مردم در سختی ها و مشکلات و حضور همیشگی او در بین بازاریان و مردم باعث شده بود تا اهالی شهر همه او را بشناسند و آیت الله عباسعلی صادقی قهاره را همشهری خود بدانند؛ در روزهای انقلاب به همراه آیت الله کمالوند در صف اول تظاهرات بود و درراه پیروزی انقلاب بارها به زندان رفت و شکنجه شد، با علما و روحانیون بزرگ اسلام در ارتباط بود و پس از پیروزی انقلاب هم به عنوان حاکم شرع امور قضایی مردم را حل وفصل می کرد.

آیت الله عباسعلی صادقی پس از بیش از 7 دهه مجاهدت و تلاش دینی و فرهنگی در لرستان، در بیمارستان شهید رحیمی شهر خرم آباد، دار فانی را وداع گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی خاطرات «آیت الله صادقی» از 7 دهه مجاهدت فرهنگی

بازخوانی خاطرات «آیت الله صادقی» از 7 دهه مجاهدت فرهنگی