مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-03سياسي

مذاکرات وین نشان دهنده عدم پایبندی اروپایی ها به تعهدات است


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: مذاکرات وین با این هدف است که به کشورهای اروپایی ثابت شود آنان پایبند به تعهداتشان نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن روز دانشجو انتظار آن است که به عنوان آینده سازان جامعه حضور اجتماعی، فرهنگی و سیاسی خود را با ویژگی های حرکت دانشجویی در جامعه اسلامی ادامه و استمرار دهند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: ارزشمند بودن حرکت دانشجویی به گونه ای است که این قشر حتی در زمان انقلاب نیز با حضور در صدر فعالیت های اجتماعی نقش ویژه ای در به ثمر رسیدن انقلاب داشتند و حضور خیل عظیم دانشجویان در عرصه های انقلابی همراه با شعار اسلامی گرایی بود که به ثمر نشست.

آیت الله لطف الله دژکام در ادامه تصریح کرد: آرمان هایی در جامعه اسلامی تدوین شده است که از دسترس عامه مردم خارج بوده و یکی از اهدافی که موجب تدوین آرمان ها شده آن است که مسیر حرکت و هدف فعالیت های اجتماعی برای مردم مشخص باشد.

لزوم مطالبه گری دانشجویان وی ادامه داد: مطالبه گری یکی دیگر از ویژگی های دانشجویان است و این قشر جامعه باید با توجه به آرمان ها و ارزش ها نسبت به مطالبه گری از مسئولان اقدام کنند این در حالی است که دانشجویان باید با تقسیم وظایف نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات وین نشان دهنده عدم پایبندی اروپایی ها به تعهدات است

مذاکرات وین نشان دهنده عدم پایبندی اروپایی ها به تعهدات است