مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-03سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: کرونا آزمایش سختی بود که هنوز تمام نشده است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار با رییس و جمعی از اعضای مجمع خیرین سلامت کشور، گفت: کرونا آزمایش سختی بود که هنوز تمام نشده است و ضرورت دارد خیرین همچنان فعال باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین تاکید کرد: رنگ عبادی دادن به تمام اعمال و رفتار، قصد قربت داشتن همه این اعمال، نزد خداوند پذیرفته خواهد شد که اگر نباشد هوای نفس می شود.

حسینی بوشهری ادامه داد: کمک به افراد ظاهرش احسان است اما اگر در همین اعمال قصد قربت نباشد و ریا در آن دمیده شد دیگر پذیرفته نیست.

وی با اشاره به فرمایش امام صادق (ع) که برآورده کردن حاجت مومن پاداشش از طواف خانه کعبه بالاتر است، اظهار کرد: شما که برای جان و سلامتی مردم فعالیت دارید و کمک می کنید که انسانی زنده باشد به آبرو و اعتبارتان می افزایید.

رییس جامعه مدرسین با قدردانی از همه خیرین به ویژه خیرین سلامت اظهار کرد: در روایات داریم که سبب مهمتر از مباشر است یعنی مجمع خیرین که بانی خیر هستند و اسباب خیر، خیرین محترم را فراهم می آورند نیز در آنچه خیّر انجام می دهد، شریک هستند.

حسینی بوشهری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مساوات و کمک های مومنانه که خیزش و پویش اجتماعی عظیمی در کشور به وجود آورد، گفت: و رییس مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: کرونا آزمایش سختی بود که هنوز تمام نشده است

آیت الله حسینی بوشهری: کرونا آزمایش سختی بود که هنوز تمام نشده است