مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-03سياسي

تولیت حرم شاهچراغ: فعالان فرهنگی در عرصه ترویج حجاب، آتش به اختیار وارد شوند


تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: فعالیت در عرصه حجاب و عفاف، کاری جهادگونه است و خواهران و برادرانی که در این عرصه فعالیت می کنند، حقِ واجب الهی را ادا می نمایند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین کلانتری، امروز در نشست صمیمانه جمعی از فعالان (ع) گفت: حجاب، همچون سدی است که اگر شکسته شد همه چیز نابود می شود و دشمن خیلی هزینه می کند و از تمامی ابزارها، بهره می گیرد تا این سد در جامعه ما شکسته شود.

حجت الاسلام و المسلمین کلانتری در ادامه با اشاره به لزوم کار تشکیلاتی و سازمان یافته در مقوله های فرهنگی از جمله موضوع حجاب، گفت: فضای فرهنگی جامعه اگر دست نیروهای ارزشی و در راستای گسترش عفاف و حجاب باشد، دشمن شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب بر آتش به اختیار در کارهای فرهنگی اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تاکید دارند علاوه بر مجموعه های مسئول دولتی، مجموعه های عظیم مردمی و جوانان صاحب فکر و دارای ابتکار و همت نیز باید آتش به اختیار ، منافذ فرهنگی را مسدود و در این عرصه اقدام کنند و کار را پیش ببرند و در جای دیگر، می فرمایند آتش به اختیار به معنای کار فرهنگیِ خودجوش و تمیز است که در زمان دفاع مقدس همین جوانان انقلابی بودند، بعد از جنگ هم همین نیروهای ارزشی و گروه های فعال هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت حرم شاهچراغ: فعالان فرهنگی در عرصه ترویج حجاب، آتش به اختیار وارد شوند

تولیت حرم شاهچراغ: فعالان فرهنگی در عرصه ترویج حجاب، آتش به اختیار وارد شوند