مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-03سياسي

پروژه ناتمام بیمارستان امام علی (ع) داراب تکمیل شود


امام جمعه داراب بر لزوم تکمیل سریع تر پروژه ناتمام بیمارستان امام علی (ع) داراب تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان داراب اظهار داشت: دولت مکتبی باید برای رفع تحریم ها تمام تلاش خود را به کار گیرد، اما مهمتر از آن خنثی سازی تحریم ها در عرصه داخل و خارج است.

وی با اشاره به تحولات جدید ایران در مسائل بین الملل افزود: در پیمان شانگهای، سفر رییس جمهور به قرقیزستان و اجلاس اکو، انعقاد قرارداد گازی و مذاکره با فعال سازی کرویدور ایران و گرجستان و اجرایی سازی پیمان راهبردی ایران و چین و تلاش برای رفع موانع تولید و رونق و جهش تولید در همین 100 روز گذشته، حکایت از آن دارد که ایران انقلابی با اتحاد بین قوای سه گانه وهم راهی بی نظیر نیروهای مسلح و قرابت بیش از پیش دیپلماسی و میدان، فضا را تغییر داده است.

امام جمعه داراب با بیان اینکه برخی درصددند شرایط کنونی را مانند سال 92 تصویرسازی کنند، ابراز کرد: این یک فریب بزرگ است، نه این فضا آن فضا است، نه این آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب آن توان 8 سال قبل را دارند.

خسروی تصریح کرد: دولت سیزدهم، دولت یازدهم و دوازهم نیست، پس انتظار این است که مذاکره کنندگان هسته ای در راهی که آغاز کرده اند براساس اصل اصیل عزت، حکمت و مصلحت حرکت کرده و هیچگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ناتمام بیمارستان امام علی (ع) داراب تکمیل شود

پروژه ناتمام بیمارستان امام علی (ع) داراب تکمیل شود