مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-03سياسي

پیکر آیت الله سیدرضی شیرازی در تهران تشییع شد+عکس


پیکر مطهر آیت الله سیدرضی شیرازی استاد اخلاق و استاد حوزه علمیه تهران از مقابل مسجد شفا تهران برروی دستان شاگردان و علافه مندان ایشان تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس پیکر مطهر آیت الله سیدرضی شیرازی حوزه علمیه تهران از مقابل مسجد شفا محل اقامه نماز جماعت توسط این عالم ربانی تشییع شد.

آیت الله سید رضی شیرازی شامگاه چهارشنبه در سن 93 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و رهبر معظم انقلاب و علما و مراجع در پیام های جداگانه ای ارتحال این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

پیکر آیت الله شیرازی امروز از مسجد شفا واقع در یوسف آباد تا مسجد نور میدان فاطمی بر روی دستان شاگردان و علاقه مندان ایشان تشییع شد و قرار است برای خاکسپاری به نجف اشرف ارسال شود.

آیت الله سید رضی شیرازی متولد 1307 نجف اشرف و از مریدان امام خمینی (ره) و از همراهان و مبلغان انقلاب اسلامی بود، وی از اعضای خاندان میرزای شیرازی بزرگ بود که در تیرماه 1358 مورد سوء قصد گروه تروریستی فرقان قرار گرفت و امام خمینی (ره) به خاطر این سوء قصد پیامی در محکومیت ترور ایشان صادر کردند.

وی در ادامه به تهران مهاجرت کرد و از محضر فقهای آن زمان نظیر آقا میرزا مهدی الهی قمشه ای، آقا میرزا ابوالحسن شعرانی، سید ابوالحسن رفیعی قزوینی، آقا میرزا احمد آشتیانی، فاضل تونی، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر آیت الله سیدرضی شیرازی در تهران تشییع شد+عکس

پیکر آیت الله سیدرضی شیرازی در تهران تشییع شد+عکس