مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-03اجتماعي

مهلت ثبت نام آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی تمدید شد


مهلت نام نویسی در هشتمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی(سامفا – سامفای دانشگاهی) سال از سوی سازمان سنجش آموزش کشور تمدید شد.

- مهلت نام نویسی در هشتمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی(سامفا – سامفای دانشگاهی) سال از سوی سازمان سنجش آموزش کشور تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آندسته از متقاضیانی که تا تاریخ 11 آذر برای نام نویسی در هشتمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی(سامفا) سال اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز چهارشنبه مورخ 17 آذر نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.

متقاضیان هشتمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی(سامفا) سال ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه مورخ 19 آبان 1400 و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به نام نویسی در آزمون مذکور اقدام کنند.

همچنین متقاضیانی که قبلا ثبت نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت نام دریافت نموده اند، نیز می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی تمدید شد