مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-03اجتماعي

تردد در همه محورهای مازندران برقرار است/ احتمال یخبندان در محورهای استان


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد در همه محورهای استان برقرار است، گفت: باتوجه به برودت هوا احتمال یخبندان در جاده های شمال به ویژه گردنه ها وجود دارد، - یدالله جهان تاب امروز درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: بارش برف و باران محورهای شمال را لغزنده کرد که تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه است.

وی با اشاره به اینکه تردد در همه جاده های مازندران برقرار است، گفت: انسداد جاده کندوان براثر بارش برف مربوط به حوزه مازندران نبوده که البته از بامداد امروز تردد برقرار شد.

رییس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتمال رانش و ریزش در محورهای شمال، اضافه کرد: تاکید پلیس کماکان بر پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

این مسؤول با اعلام اینکه باتوجه به برودت هوا احتمال یخبندان در جاده های شمال به ویژه گردنه ها وجود دارد، تصریح کرد: موضوع دیگر تجهیزات خودروها به لوازم زمستانی به ویژه زنجیرچرخ است که ضرورت دارد مورد توجه قرار گیرد.

چهان تاب در پایان گفت: شماره تلفن های 21824420 و 21824434 با پیش شماره 011 در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی آخرین وضعیت جاده های مازندران به شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در همه محورهای مازندران برقرار است/ احتمال یخبندان در محورهای استان

تردد در همه محورهای مازندران برقرار است/ احتمال یخبندان در محورهای استان