مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-03سياسي

القاء عدم پشتیبانی دولت از خیران و فعالیت های مردمی غلط است


امام جمعه قم با اشاره به برکات ارتباط بین دولت و مردم در نظام جمهوری اسلامی گفت: القاء تصور کمک های مردمی بدون پشتوانه دولتی و حکومتی غلط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سیدمحمد سعیدی صبح جمعه در دیدار رییس و اعضای مجمع خیران سلامت کشور که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: حضرت معصومه سلام الله علیها از خیران بزرگ بودند که با هجرت و سکونت خود در قم باعث و بانی امور خیر بسیاری شدند که پس از ایشان با نام و یاد ایشان انجام گرفت بنابراین سبک و روش زندگی این بزرگوار برای ما سرمشق است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه های مردمی نباید وابسته به دولت باشند، گفت: دولت ها متفاوت هستند زیرا گاهی جمهوری اسلامی ایران که در رأس آن ولی فقیه حضور دارد مورد نظر است و گاهی دولتی به غیر از جمهوری اسلامی مورد نظر است که از مسیر ولایت الهی انحراف دارد بنابراین دولت و وابستگی به آن باید تفسیر شود و ذیل این تفسیرها است که عملکردها و نتایج شکل می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه خداوند به پیامبر (ص) می فرماید ما تو را با تأیید خود و همراهی مؤمنان یاری می کنیم، افزود: بنابراین میان دولت پیامبر (ص) و مردم اختلافی نبود و قوام حکومت حق پیامبر (ص) به مردم بوده و اگر مردم با حکومت نبودند دولت حق شکل نمی گرفت همانطور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

القاء عدم پشتیبانی دولت از خیران و فعالیت های مردمی غلط است

القاء عدم پشتیبانی دولت از خیران و فعالیت های مردمی غلط است