مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-03پزشكي

زنان باردار در صورت ابتلا به کرونا با احتمال بیشتری بستری می شوند/ لزوم تزریق واکسن


یک مطالعه جدید به طور خاص بررسی کرده که چگونه ابتلا به کووید19 بر عوارض بارداری و همچنین مرگ و میر مادران تأثیر می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد زنان باردار آلوده به کووید در مقایسه با زنانی که به این ویروس مبتلا نمی شوند به احتمال زیاد به مراقبت های آی سی یو نیاز دارند.

همچنین احتمال مرگ این دسته از زنان مبتلا به ویروس کرونا بسیار بیشتر است.

  محققان دانشگاه پاریس تأثیرات کووید19 را بر بیش از دویست هزار در طول موج اول همه گیری بررسی کردند و دریافتند، زنان باردار مبتلا به کووید 40 برابر بیشتر از زنانی که مبتلا به کووید نیستند در هنگام زایمان جان خود را از دست می دهند.

علاوه بر این، احتمال بستری شدن در آی سی یو نیز در زنان باردار مبتلا به کووید19، 59 برابر بیشتر از مادرانی است که به این ویروس آلوده نشده اند.

بیماران کووید نیز احتمال بیشتری برای تجربه عوارض بارداری داشتند که از جمله آنها می توان به عوارضی مانند پره اکلامپسی، فشار خون بارداری و خونریزی اشاره کرد.

  محققان زنان باردار را تشویق می کنند تا واکسینه شوند تا از آنها در برابر پیامدهای شدید کووید محافظت کنند؛ طبق داده های که توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا منتشر شده، تنها حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان باردار در صورت ابتلا به کرونا با احتمال بیشتری بستری می شوند/ لزوم تزریق واکسن

زنان باردار در صورت ابتلا به کرونا با احتمال بیشتری بستری می شوند/ لزوم تزریق واکسن