مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-03سياسي

صدور قارچ گونه مجوز معادن در خلخال/با گفتاردرمانی مشکل آب حل نمی شود


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان صمت با صدور قارچ گونه مجوز معادن شهرستان خلخال را به نیستی و نابودی کشیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میر غنی نظری شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان خلخال اظهار کرد: شهرستان خلخال نیازمند توجه بیشتر است که در 521 روز مسئولیت نمایندگی مردم برخی از مدیران با سرکشی های مستمر سعی کردند تا مشکلات مردم و مطالبات به حق آنها را پیگیری کنند.

وی با قدردانی از مدیران راهداری، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در سفر مکرر به خلخال و کوثر برای پیگیری طرح ها و پروژه ها و تحقق مطالبات مردم تصریح کرد: متأسفانه برخی از مدیران توجهی به خلخال و کوثر نداشته و احساس می شود چنین مدیرانی خلخال و کوثر را در نقشه جغرافیایی استان اردبیل به حساب نمی آورند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت مردم خلخال و کوثر از دولت سیزدهم و انتخاب رییسی به عنوان رییس جمهور کشورمان گفت: این دولت برآمده از بطن مردم است و ما نمایندگان مجلس دولت مردمی را مورد حمایت قرار می دهیم و بر این باوریم اگر این دولت آسیبی ببیند به کل نظام و مملکت آسیب وارد می شود.

نظری اقدام مجلس را در تصویب طرح اقدام راهبردی برای مقابله با تهدیدهای استکبار در حوزه تحریم های هسته ای افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور قارچ گونه مجوز معادن در خلخال/با گفتاردرمانی مشکل آب حل نمی شود

صدور قارچ گونه مجوز معادن در خلخال/با گفتاردرمانی مشکل آب حل نمی شود